Every time I close my eyes, it's like a dark paradise

 
Älskar verkligen min nya kamera, en Nikon D3100. De här bilderna är tagna lite tidigt på kvällen, sådär kl 19.30 ungefär men så mycket som min kamera suger åt sig ljus så blir bilderna perfekta ändå enligt mig. Om det finns någon/några som är intresserade av en kamera så rekommenderar jag att försöka sig på med en Nikon. En Nikon D50 tar suveräna bilder, hade en själv, men det kan vara svårt att lära sig att hantera kameran eftersom kameran är väldigt avancerad i knappar och form, en Nikon D3100 är betydligt lättare att hantera, plus mycket modernare. Nikon i helhet rekommenderas stort och visas vara en av de regerande kamerorna vad gäller färg och ljus vilket i sig är viktigt i t.ex naturbilder.

Kommentarer

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback