Jean Baptiste Grenouille

 
Kollade precis klart på Perfume och måste säga att den här gången toppade första gången jag såg filmen på högsta nivå. Dels för att jag kunde förstå mer eftersom jag läst boken men också för att eftersom jag har fördjupat mig in i gammaldags engelska så kan jag uppfatta mer av det de säger nogrannare. Perfume är en film värt att se, däremot är kan det bli lite äckligt och alldeles för konsigt så jag rekommenderar ej för extremt känsliga tittare. Ni får såklart bestämma själva vad ni tycker om filmen! 

Kommentarer

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback