The Phantom Of The Opera is always there, inside my mind

 
En helt underbar musikal, The Phantom Of The Opera, vilket handlar om en musikalisk geni som är inlåst i Paris Opera där han tränar en kvinna att sjunga vem han sedan faller för. Denna film utspelar sig på 1870-talet då det enda ljus man hade var ljusstakar som lätt kunde bränna sönder ett hus om den så råkade falla. Jag vill verkligen inte säga mer... ni får bestämma själva vad ni tycker om den, om det blir som så att ni kollar på den, vilket jag verkligen tycker att ni ska göra! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: tack så mkt :) din blogg med!

2013-06-29 @ 16:32:36
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback