Naruto

Kushina Uzumaki från serien Naruto
 
Nu när bloggen ändå är personlig nog så kan jag passa på att säga att jag absolut äälskaar att rita! Jag sysselsätter mig med det samt med att kolla på en massa anime liksom läsa manga (tecknade japanska serier)! Jag är faktiskt en liten gamer och nörd också hehe, brukar gå på massa gamex mässor och så, men det är det bästa jag vet! Har bl.a också fått massa dyrbara vänner ifrån detta! Förhoppningsvis visar jag er lite mer av vad jag gjort, men just nu är jag lite för trött för det :) (23.59)

Kommentarer
Postat av: Johanna E.

Riktigt duktigt ritat! :D

2013-08-13 @ 14:51:42
URL: http://www.johannaeklund.blogg.se
Postat av: Linnea

Idag kommer många inlägg upp på min blogg. Bland annat svar på frågestunden, tips och sånt jag berättar också hur mycket kommentarer jag har fått dom senaste dagarna. Kolla på bloggen linneahellgrens.blogg.se
Lämna gärna en kommentar om vad du tycker om tipset/frågorna/om min design!

2013-08-13 @ 19:08:18
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback