Playing with the camera

 
Andra dagen i Malmö slösade vi icke på utan åkte ut till Malmö's undebara natur. Vid Malmös E4 ligger det mer eller mindre en slags Parkour mitt i skogen samt banor man kan jogga på, men även en massa bänkar och grill för folk att njuta av. Det första jag gör är att jag går in i skogen själv och tar massvis med bilder vilket ni får se senare, och sedan körde jag lite Parkour med mina jeans shorts och headphones på (haha) och musiken jag hade på gjorde allting så mycket mer episkt! Senare lekte jag och min kusin med kameran lite haha, det är roligt att fota! 

Kommentarer

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback