Fotografiska museet

 
Vi brukade ha en elevens dag i vår skola där man fick välja efter ett par saker som hade lagts ut. Fotografering var en av dem och jag var bara tvungen att ta det haha. Vi åkte till Fotografiska Museet första dagen där vi fick se massvis med fotografer tagna ur hur konstiga perspektiv som helst vilket skapade ett unikt foto. Det var spännande att se men även lärorikt. Efter besöket fick vi gå runt stan lite och ta lite bilder utifrån vad vi lärt oss, och jag lovar folk hängde upp och ner och låg på marken överallt. Kamerabanden hade aldrig varit så användbara som då, tack och lov för dem. 
 
Foto taget i Fotografiska Museet närmast Slussen, Stockholm.
 

Kommentarer
Postat av: ♡ ELSA ♡

Svar: Ja jag såg den igår och det är lätt min favorit det med! :D Har du något bra filmtips?

2013-06-27 @ 13:11:13
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback