Locka skiten

 
Jag tror inte jag någonsin visat någon bild på mig då jag har mitt naturliga hårstil vilket är lockigt förutom på Morning Glory inlägget där det inte syns så värst ändå. Håret ser precis ut som på bilderna ovan en timme efter duschen, men det är om jag har riktigt tur dock, annars skiter lockarna på sig och det blir helt fel. Tipset är att inte röra håret medan det torkar. Virvla inte handduken runt, ligg inte på det, sätt inte upp det eller gå ut då vinden, värmen eller fukten som kan förstöra. Lockigt hår tar så jävla mycket energi och ansträngning, men fan vad fint det blir som resultat! 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

- hihi ja nu får vi bara vänta på exakta datum så vi kan märka våra kalendrar ;)

2013-06-30 @ 22:29:02
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad härligt att ha så fint hår naturligt! :)

2013-07-01 @ 14:00:08
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Alma

Riktigt fin blogg du har!
BTW riktigt häftiga bilder!

2013-07-01 @ 22:32:52
URL: http://almalundberg.blogg.se

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback