You never float too long

 
När jag var ungefär 10 år fick jag intresset att fotografera, och så läste jag böcker osv angående lagar om vad, vart, när och hur man får fotografera på offentliga platser, men också tips och roliga experiment man kunde göra. Bilderna ovan är från ett experiment som var att ha en vas med vatten i, ha vit bakgrund och kameran redo, och så skulle man hälla i bläck och ta en massa bilder. Såklart blev resultaten som visades i böckerna betydligt bättre och detta var för att jag gjorde det här i köket mitt på natten bara spontant utan nån som helst tanke om ljus osv, men nu när jag har redigerat sönder dem som ni kan se ovanför så ser det väl inte så dåligt ut eller? Nån dag under denna sommar så kommer jag antagligen försöka göra om detta med mycket mer erfarenhet och då får vi kolla på skillnaden haha. 

Kommentarer
Postat av: ˟ Photospiration

Häftigt! :)

2013-06-29 @ 22:29:10
URL: http://photospiration.blogg.se

Några saker jag vill nämna innan!

Tipsa gärna om fototävlingar eller liknande.

Vill du få svar på din kommentar? Skriv in din bloggadress så fixar jag resten.

Frågor? Lämna mejl eller bloggadress, annars kan jag ej besvara frågan.

Om du är intresserad i min kamerautrustning finns det att hitta i menyn längst ner i bloggen!

Tack för att du läser min blogg ♥

Ditt fina namn
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Hotmail (publiceras ej)

URL/Skriv gärna in din blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback